Fredag 29 Aug

Ikväll blir det arbete, ska jobba från 21-04, skoj :P
Man får bra betalt iaf så det är ju bra!

Och imorgon
vet ni då ni ska Sam och jag till stan och boka en soffa.

Den är det  : )

Den är väl fin?
Vi har massor med gånger varit inne på en inredningsaffär i stan å kollat på sofforna de har där och jag har vart sugen på den här länge, den är väldigt mjuk och snygg!
Den kostar 8995:-
Nu ska den fula soffan ut!
Den nya soffan är svart och det är ju bra, ska ALDRIG ha en ljus soffa mer!
Jag längtar tills den kommer, lev. v 39 så de är 4 veckor dit men dom som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge (
eller alltid för länge ; )


 

Marina
2008-08-29 @ 16:57:19
URL: http://marinahamberg.blogg.se/

Den va fin tyckte jag! :)



Jag kommer hem första Oktober och då blir jag nog hemma i iallafall ett år. Min nya plan är att spara ihop pengar och åka över hit och plugga. Mycket kan hända på ett år så det är inte skrivet i sten, men iallafall en grundplan.



Tyvärr kan jag inte ta med någon choklad den här gången, tror jag. Om det är så att jag har plats/vikt över så hör jag av mej :)



Puss & Kram!!

Michaela
2008-08-29 @ 21:52:08
URL: http://ladymi.blogg.se/

Åh vilken snygg soffa! Bloggdesignen blev jättebra =) Ha en bra helj! Kram Michaela

Siméla
2008-08-30 @ 20:37:07

Riktigt snygg soffa!

Siméla
2008-08-30 @ 20:37:15

Riktigt snygg soffa!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0