Soffa + jobb

Idag var vi å beställde soffan!
Den kommet tydligen v 40, hon på affären sa fel, men vi får den iaf så det är jag glad för.
Var också å gjorde ny synundersökning för nya linser, så då har man beställt nya linser också.
Sen under tiden ja var där så ringde jobbet, men kunde inte svara, kändes lite ohyffsat att svara där när man sitter å kollar synen så ja fick ringa upp efter.
Och då förståss ville dom att ja skulle jobba, ikväll, det var chefen som ringde och man kan ju verkligen inte säga nej.
Så då har man tagit på sig jobb ikväll 21-04 å ja vill verkligen inte.. men ja fick iaf vara ledig imorron då. Jag vill gråta en stund.
Ja sov inte alls bra inatt/imorse, kom hem vid halv 5 men sen är det så svårt att somna på en gång för man är ju uppe i varv. Så det tog ett tag innan ja somna, men ja vaknade hela tiden och Zippe hade 110% energi, han grävde å grejja med plastpåsar och allt vad det var från halv 7 å 10.
Vi höll på att bli tokig! Tillslut fick ja gå upp och ge honom mat så han vart lugn och åt sig slö hehe så då var det tyst till 12. Och under tiden ja fick sova så drömde ja om jobbet, hu så hemskt det är att man inte ens kan släppa jobbet när man sover. Å nu känner ja att ja är väldigt trött men ja kan inte gå och lägga mig en stund för då mår jag inge bra sen så ja får vara trött. Hoppas det inte kommer så mycket folk ikväll/inatt så ja kan få gå hem tidigare.
Ne nu ska ja njuta utav timmarna ja har nu innan ja ska iväg å jobba :(
Siméla
2008-08-30 @ 20:38:45

Hej gumman, förlåt för att jag inte har kommenterat nånting men hoppas du vet att jag följt med till nya bloggen ändå. :)



Det har varit så mycket jobbigt på sistone så har haft så mycket annat i huvudet i och med Tygge.

Hoppas det går bra att jobba inatt, tänk vad mycket extra pengar det blir iaf, om man ska se det från den ljusa sidan. :)



I övrigt får jag önska dig en trevlig helg, puss gumman!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0