Helluu

Uj ja stör mig på inloggningen här, förut har det varit så enkelt, och min mailadress och lösen har varit sparade på min dator, men nu har de ändrat att man kommer in på blogg.se och ska logga in där och då måste ja skriva hela mailadressen och så varje g, och ja har en lång mailadress här... dåligt att de gjort så.

Ja vägde mig imorse, sedan ja har slutat med bröd så har ja faktiskt gått ner i vikt, nu har ja inte HELT slutat med bröd utan undantaget brukar vara pizzabrödet man får till salladen och sen baguette när vi äter kött men det är inte ofta, förut åt ja bröd varje dag till frukost men kände att min mage inte mår bra utav det så jag började istället äta valio yoghurt flingor och banan i, och apelsinjuice till. Jag vägde då 83 kg och nu väger ja 75 kg, så det går neråt :D Ja hoppas bara att ja inte går upp igen. Det är faktiskt inget annat i matväg ja ändrat på, ja äter igentligen för mycket gosaker så skulle man skära ner på det också så skulle man kanske gå ner nå kilo till ; )

Om en halvtimme ska ja gå till jobbet, ja orkar inte hehe.. man har blivit allt för slapp nu när man varit ledig. Men ja ska jobba en låååång dag idag, från 15 - 02, bara en halvtimmes rast. Så länge har ja nog aldrig jobbat förut. Imorgon ska man jobba också, från 21-04,30, det kommer nog vara helt tyst hos oss till tre tiden då alla ska hem eller börjar bli hungrig. Lååång kväll/natt.
Nä kanske man ska göra sig redo nu då.
Ha en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0