Nattjobb

Hu vad jag inte alls gillar att jobba helgnätter. Inatt var det inte så roligt, alla som kom och åt lämnade efter sig, det var kanske 5 pers som tog undan efter sig. Dricka fulla golvet och en  massa mat bland det, rena grisar fyllosarna. Hade ja haft kamera hade ja tagit kort så skulle ni fått sett vilket helvete jag hade när vi stängde. Det var jag som skulle städa serveringen så ja hade ju mitt att göra, det tog 1 timme att städa allt. Jag brände mig också 2 gånger under kvällen, så jag har två brännsår på händerna. Sen när ja kom hem klockan 5,30 så kände ja att jag var tvungen att duscha för jag kände mig så äcklig, och så ramlar jag i badkaret då jag skulle kliva i, och vilken tur att vi hade badkarskudde annars hade jag nog slagit i huvudet riktigt hårt. Jag fick ett stort blåmärke på ena benet. Vi får nog ta och köpa halkskydd till badkaret, urfult är det men det är så lätt att halka när man står å duschar och jag är hellre hel än att det ska se snyggt ut. Inte kunde ja sova heller, låg väl å vred och vände mig till nio ungefär innan ja kunde sova litegrann iaf, men vaknade då och då. Vi sov till två och jag har jätteont i halsen. Haha riktigt klagoinlägg detta ;P
Strax tänkte jag ta å städa lite här, ta fram julgrejjer å så. Imorgon ska vi klä julgranen : )
Vi köpte adventsljustakar också men ja tycker de är så tråkiga så jag piffade till dom lite.

Jag tyckte de vart ganska fin ja : )

Nu ska ja ta å börja här hemma : )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0