Valborg!

HelloooOoOooO!
Mår bättre idag gör jag, fortfarande snorig å nyser som bara den men är annars pigg. Ingen feber heller så det är ju bra :D Hoppas gårdagen var det värsta på förkylningen så det inte kommer mer. Jag är glad idag och har väldigt mycket energi känner ja. Jobba ska jag göra men inte föränn klockan tolv inatt, jobbar till fyra. Sam jobbar nu å jobbar typ till åtta ikväll tror ja. Så måste fixa middag till mig själv å har ingen aning om vad ja ska göra.
Blir nog heller ingen majbrasa för min del och det är ja lite ledsen för, tycker om det, det är mysigt. Men den närmaste majbrasan här börjar halv sju, en aning tidigt tycker ja för det är inte änns lite mörkt då.
Det ska vara en majbrasa i mariebergsskogen också å det ska vara en massa saker där halv nio men dit vill inte Sam och lär endå inte hinna dit heller. Å dit går ja inte själv.
Så får sitta hemma å tråka istället å vänta på att få komma in å jobba, drygt..

Det har blivit lite stökigt här hemma nu när ja mått dåligt i 2 dagar, så tänkte ta å städa upp här lite så det blir fint igen, sen ska jag duscha å göra mig fräch å sen gå ut en sväng. Det är ju sånt fint väder ute.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0