Inte många timmar kvar

Heeelloo! Nu har ja nästan packat färdigt, det är bara saker som hygiengrejjer som fattas som jag ska göra imorgon, eller ja om 5 timmar :P Jopps ja ska kliva upp 5, phu det kommer bli kämpigt. Men ja får sova en stund på bussen.

Sofie var ju här tidigare, jag hade gjort mat, marinerad helstekt fläskfilé med egengjord (mammas recept) svampsås som blev supergod och kroketter till. Det vart en riktig go middag! Vi bytte julklappar, jag fick Anthon Berg choklad och salladsbestick, hon hade tänkt att ja behöver det nu när ja ska få unge och ska börja äta nyttigare hehe ;) Hon fick en fin ljus glas grej på fot, med krossad glad och ett ljus i. Å så såg vi the grinch å sedan vandrade hon hem. Jag hade en stor hög med disk att diska. Så kom guben hem å vi öppnade julklappar, ja fick filmer, Crybaby, Madagaskar 2, Yes man och Twilight :D Superbra filmer allihopa som ja så mycket ville ha. Han fick en stor låda med romerska bågar och Dexter säsong 1 och 2.

Nu ska vi lägga oss i sängen och se mupparnas julsaga, tradition i vårt hem :D Och sedan sova någon timme.

Ha en riktigt god jul nu allihopa!


(Jag dubbelhaka, Zippe sur och Sam alldeles för seriös :P)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0