Första dagen på jobbet..

.. efter semestern.
Nja det gick väl sådär, hade kunnat gått bättre.
Jag fick ju erbjudandet att avancera på jobbet, så vad ja vet nu så står det mellan mig å Sofie.
Hon kan mer än mig så hon har rätt så stor chans att få jobbet. Idag då så började jag 8 och jobbade med chefen.
Jag skulle då göra vissa saker som en trainee/ass ska kunna. Ja hade inte alls tänkt på att det kunde hända idag så ja hade inte ett dugg förberett mig på det. Å så första dagen tillbaka till jobbet liksom. Kändes som man hade varit borta i evigheter.
Det gick segt för mig, ja gjorde tabbar som var så dumt så. Var allmännt förvirrad mest hela dagen.
Liksom nu när man har så mycket att tänka på så är det de där det sista ja behöver just nu känner ja.
Men ja hoppas iaf att det blir mer chanser än denna att visa vad ja kan och att ja vill kunna innan han bestämmer sig för vilken han ska utbilda. Fast kanske han rent utav håller på att utbilda oss båda? Hade inte vart helt fel tycker ja.
Å så stör ja mig på mig själv för att jag är så osäker. Ja litar inte på mig själv, har alldeles för lite självförtroende.
Ja måste försöka ändra på det för det är ju liksom inget bra att vara så osäker.


Nu har jag ont i benen som bara den. Blir nog en relativt tidig kväll ikväll. Dötrött va ja imorse så det är rätt knepigt att ja inte har sovit nåt idag sen ja kom hem. Sova ut ska jag göra imorgon så det susar om det. Det var förjävla skönt att sova inatt kan ja lova. Å Zippen han sov med mig nästan hela natten, så go såå :D

Sams bror har fått barn också, vi var där en sväng igår kväll å fyyyy vad liten unge!
Typ ett dygn gammal var han.
Ja tråkigt endå att man inte är i det stadiet i livet just nu att man kunde skaffa en sån ;P Fast det kommer de med tiden hoppas ja någon gång i framtiden :P.
Har lite andra saker att tänka på nu.
Nä nu har ja ont i nacken också så ska förflytta mig till soffan istället.
Hejsvej!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0