Ojojoj

Ja känner lite att ja går igenom en lite jobbig grej just nu. Men jag får inte riktigt pli på vart felet ligger.
Grejjen ja sa att ja skulle berätta glöm det, ni som redan vet vad det handlar om förstår. Blir inget med det just nu iaf. Nu ska ja gå vidare å kämpa så hoppas jag att ja förstår vad som händer med mig med tiden. Det jobbiga är att man kommer ju alltid att ha problem. Så får man hoppas på att man gör rätt val. Nu hoppas ja att jag har gjort rätt val. Men det visar sig det också med tiden, måste bara ge det tid också för det händer inte över natten.
Igår kom ja hem från malmö resan med Sofie. Vi hade riktigt mysiga å trevliga dagar, synd bara att man hade mycket att tänka på för ja blev rätt reserverad, inte riktigt mig själv. Men ja höll masken så gott ja kunde. Svaret ja gick och väntade på slog som en riktig hård smäll när ja fick det. Hade tydligen inte förberätt mig för det, det gick så fort. Ja fick panik och ångest. Kunde inte riktigt sova. Hjärtklappning och puls till taket. Det kändes alltså inte riktigt bra. Så tänker ja då att om ja nu känner så inför det varför ska jag då göra det? Är det verkligen rätt? Så ja tänkte att ja skulle ta den här dagen att tänka riktigt på vad det är ja vill göra. Jag velar fram och tillbaka hela tiden, ena stunden känns det bra och andra inte. Nu gör jag såhär och går det inte så får ja ändra på det och då verkligen göra det, för andra gången gillt.
Ja återkommer nog framåt i tiden om detta, vad som händer och så.

Ja tänkte ja skulle lägga upp lite bilder från malmö men tog inte så mycket. Bilderna kommer i nästa inlägg.
Siméla
2009-08-03 @ 20:52:41

Ring om du behöver prata!!! Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0