Torsdag?!

Haha man blir ju helt dagavill.. ( heter det så? ) Jag trodde till 110% att det var fredag idag, men så fel ja hade det var visst torsdag :P
Idag hade ja ett kort pass, började nio å slutade två, nu har ja nyss tagit mig ett bad och tryckt i mig en energidryck för håller seriöst på att somna, känner fortfarande att ja skulle det om ja blundar för en stund. Reaktions förmågan är inte på topp idag heller, blir rädd för allt och ingenting :P
Jag skar mig i badkaret också när ja höll på att raka benen, på låret på väg till benet :P Å det svider som bara den nu.
Ska berätta också att vi tacka nej till lägenheten, vi ångrade oss. Vi ska försöka ta reda på om vi skulle kunna köpa istället, men vi (läs jag) ska inte stressa :P Utan  ta reda på först på detta om lån å sen kolla efter rätt ställe, och det kan ju ta lång tid. Pengar måste sparas också.

Halloween nu i helgen också, ska väl inte göra nåt speciellt, ja jobbar till halv fyra på lördag sen tänkte vi göra mat å se nån skräckis, helgen till ära. Ni då?

Nu ska jag hoppa över till soffan, håll tummarna på att ja inte somnar :P



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0