Trött igen

Alltså min trötthet har kommit tillbaka, det försvann ju ett tag, ja var inte alls trött på dagarna längre.
Men som igår efter jag hade städat, klockan var väl strax efter sju, så satt ja mig i soffan å slappade å somna :P När Sam kom hem strax innan nio så vaknade ja. Endå hade jag sovit till tolv och tycker att ja inte alls borde vara så trött. Igår gick vi och la oss innan tolv, ovanligt faktiskt hehe :P Och jag vaknade halv nio, pigg tyckte jag så ligger ja kvar i sängen och ser film, vid filmens slut så somnar jag igen, och vaknar strax efter tolv! Ont i nacken fick ja också eftersom ja somnade sittandes, med glasögon på :P Och faktiskt så måste jag fortsätta städa idag, badrummet kvar och så tänkte ja sticka ner till tvättstugan och se om det finns någon tvätt-tid, så får se om ja somnar efter min andra städning idag då :P
Ahja nä men på återseende då!
Ska försöka skriva ett inlägg ikväll också.

Bjuder på en bra låt:





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0