Trött men glad

Gokväll/natt :) Det var inte så länge sedan ja kom hem från jobbet. Slutade tio men fick lov att vila mig ett tag innan jag kunde gå hem. Det vart mycket idag, och jag fick stå i köket, riktigt skoj fastän det var sjukt jobbigt och stressigt. Men jag blev jätteglad när Karro lät mig få stå kvar i köket å hon stod i kassan.
Pratade en liten sväng med mamma när ja satt å vila på jobbet. Momma å Göran var där. Åh vad jag saknar alla! Hade så gärna velat åka hem en sväng. Men pengar behövs då och eftersom ja har förvärkar å sådana sammandragningar nu så skulle en resa bli riktigt jobbig. Nä det är bäst att stanna hemma å vila upp sig istället. Är ju inte såå länge tills ja får träffa de flesta hemifrån iaf.
Pratade en sväng med bror min också när ja gick hem från jobbet. Han har kommit in på golf-gymnasiet! Skitroligt! Han blir så stor min lillebror. Han ska då flytta till ö-vik tro ja det var. Men verkligen jätteroligt att han kom in.

Nu sitter ja å väntar på att klockan ska gå lite snabbare så Sam komma hem.
Glor på 2 and a half men med en varm kopp choklad.. mmmm.
Men gonatt allesammans!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0