Fredag den 26e februari.

Hallo..
Idag mår jag lite sådär, har huvudvärk och känner mig lite nere. Sam jobbade natt igår och jag tänkte att ja skulle va vaken när han kom hem, men strax efter två så somnade ja. Han brukar normalt va hemma strax efter två. Så vaknade ja upp igen innan tre och han var fortfarande inte hemma, när klockan började närma sig halv fyra blev ja orolig och förbannad för han tar aldrig med sig sin mobil när han jobbar så jag kan inte få tag i honom!
Klockan fyra kom han hem, helslut å han hade gjort illa foten, tydligen hade de varit en helvetes stängning. Och ja det måste det ha varit då de faktiskt stänger elva, så 5 timmar typ tog det för dom att städa.
Samtidigt ville ja inte bli sur på honom för stackarn hade ju jobbat, men ja blir ju så förbannad när ja inte kan få tag i honom. Tänk om det händer mig någonting hemma då. Ahja jag somande väl runt fem. Å så klev ja upp halv elva å mådde piss.
Å jag som tog fler timmar idag, skulle ha jobbat fyra, jobbar istället 7 timmar *suck*
Men men måste tänka på pengar också.
Sams tanke ikväll var att vi skulle ha en mys-film kväll. Så ja hoppas humöret blir bättre så ja blir något trevligare ikväll.

Hoppas ni andra för en bra dag idag! Och en bra helg, tror inte ja kommer uppdatera något i helgen då jag ska jobba.

Pusspuss.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0