Lördag 27 Februari

Hallå! Trött som få är ja, men ska strax till jobbet å arbeta 5 timmar. Blev lyckligtvis av med mitt morgonpass, det var ju leverans och det är inte så bra för mig just nu.
Gårdagen var ett helvete på jobbet, långa beställningar och bilar non-stop från typ tre till åtta då ja slutade. Jag fick sååå extremt ont i kroppen och fick små sammandragningar lite då och då precis som ja får på morgonen.
Jag tänkte ringa BM på måndag så jag ska kolla med henne om det är så bra med sammandragningar som uppstår av stress, eller om det inte är någon fara. Ska ju skicka in havandeskaps-papperna och måste ha moderskapsintyget som jag förmodligen ska få på nästa BM besök men det är ju inte än på nån vecka och måste skicka in papperna så fort som möjligt.
Idag hoppas vi på att jag får hjälp i driven, annars vet ja inte riktigt hur det ska gå, för det lär ju knappast vara nå lugnare idag än vad det var igår.

Å när ja kom hem igår så hade älsklingen förberett en myskväll för oss, det blev filmen couples retreat chips å dipp å go dricka. Riktigt mysigt blev det och det var så skönt att mysa ihop det i soffan som vi så sällan kan göra.
Filmen var riktigt bra, den rekomenderar jag verkligen att se.

Ikväll jobbar Sam så jag får glo på melodifestivalen själv :( Om jag inte ser nåt annat istället.

Nu måste jag göra mig iordning för jobbet.
Ha en bra lördag! Puuss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0