Min fööödelsedag!



Det är miin födelsedag idag! Fin tårta jag gjort va ;) Det är typ bara ja å Sam (läs JAG) som äter den, det blir ju tyvärr så när man flyttade hit ner så är det inte så många som kommer å hälsar på en jämnfört om ja hade bott närmare hemma. Men Sams mamma kom iaf på fika i förmiddags å det var ju trevligt. Ja fick pengar och en ljuslykta och en duk av henne. Sam gjorde ett hemmagjort grattis kort han hehe Sööt ju, ja fick present av honom i november redan ja så det blev pussar idag :D

Många gratulationer har ja fått, av släkt och vänner på Facebook.

Mamma å syster ringde också och grattade! Mamma å ja prata i en timme, blev mest bebisprat hehe.. ja berättade ju för henne för ett tag sedan att vi skulle kolla upp vad det är för kön på den lille och hon tyckte inte alls att man skulle göra det, så hade de iaf pratat om det på hennes jobb å så hade de sagt att hon var omodern som tyckte det hehe, så nu lät hon lite tveksam, hon är nog nyfiken hon med. Och jag kommer ju inte kunna hålla mig att berätta om hon frågar :D Men snart ska vi ju på ultraljudet så det blir spännande men samtidigt läskigt eftersom man inte vet vad som väntar en, lever bebisen, har ja en bebis där alls, verkar h*n frisk osv. Men som sagt spännande ska det bli!  

Sam å jag har varit sjuka nu i några dagar, så vi har varit hemma tillsammans hela dagar nu i 4 dagar och det har varit så mysigt! Nu är han på jobbet och jag saknar han sååå! Tycker inte alls om att va ensam nu. Så ja vill att tiden ska gå fortare så han kommer hem någon gång.

Jag är ledig imorgon också, men är fortfarande förkyld och inte alls sugen på att göra nåt över huvud taget, men hade velat gått till barnens hus imorgon och kikat på barnvagnar. Men det är ju också oväder nu så man ska väl kanske undvika att gå ut så mycket. Jah vi får väl se hur vi gör.

Nu ska jag nog kolla på tv ett tag, fördriva tiden lite.
Men tack alla för alla gratulationer!

Pusspuss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0