Bilder och en video

Ja då ska vi se.. jag har fortfarande ingen lust att blogga men nu ska bilderna upp iaf.
V i skulle ju till Mariebergsskogen på midsommar men Sam hade tagit fel på tid som han skulle jobba så de skulle hinna ta in alla djur innan vi skulle va där så vi bestämde oss för att gå dit på lördagen istället.
Vi tog bussen in till stan och gick sedan därifrån till m-s. På vägen dit fick jag så där hemskt ont i magen igen. Det blev paus på varje bänk, 5 st, men när vi var typ 30 meter från parken så fanns där inga fler bänkar och jag fick ännu ondare. Jag stod och lutade mig mot ett litet träd. Så ringde syrran å det var inte helt lätt att prata med henne då, så vi fick lägga på :P Väl inne i parken så fick ja sitta å vila på en bänk i säkert 20 min innan det släppte. Då tog vi oss upp till alla djuren.
Litet urval av bilder därifrån:

     

  

  Tyvärr fanns det inte så mycket djur där ännu. Och många låg inne i deras små stugor och sov så därav få bilder på djuren.

Efter vi var å kollade på djuren så gick vi ner till parken å hade en picnic, rostbiff med potatissallad. Det var mysigt. Sen gick vi upp till glassbaren å beställde oss den dyraste glassen jag någonsin ätit :P



Nästan 200 kr tillsammans betalade vi för dessa godingar. Tur de var supergoda för priset var då inte nådig :P

    Utsikt över en liten bit av parken. Älsklingen väntar på glass!

 Och jag tjockisen :P

Ja sen vaggade vi in till stan igen för att ta bussen hem där vi tog det lungt :)

Tänkte jag skulle bjuda på en video som ja filma nu i kväll :)



Så mycket som hon rör sig nu kommer hon nog inte ut än på ett tag känns det som :P

Åh jag måste berätta innan jag avslutar inlägget, igår när Sam kom hem från jobbet så hade han köpt blommor och en ben & jerry glass :D
Jag brukar inte få blommor, men måste säga endå att jag tror det är roligare att få blommor när man inte får det så ofta. Love you bejbe!

Så nu får det räcka :P

Ps Glöm inte att gissa när bebis kommer ni som inte gissat ännu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0