100 dagar tills storken ska anlända



Kolla kolla bara 100 dagar kvar! Tiden går ju såå fort alltså!
Undra om jag kommer gå över tiden eller kanske får nån dag tidigare. Jag hoppas jag slipper gå över tiden iaf.
Någon nyare magbild får bli senare, magen har inte ändrats nåt speciellt sedan tidigare, den ser oftast mindre ut faktiskt.

Det börjar bli svårare att sova på natten nu, jag får så ont i ryggen och på sidan av ryggen, oavsätt vilken sida jag ligger på. På rygg kan ja inte sova alls. Men får väl stå ut med det för det lär väl inte bli bättre när ja blir större :P Allt för min lilla älskling ;)

Idag ska jag inte göra nåt speciellt, ska över till grannen en sväng bara. Sen blir det nog bara städning här hemma. Sam jobbar dubbelpass idag så jag känner att ja måste göra nån nytta här hemma då.
Imorgon ska jag till läkaren igen, då ska hon undersöka mig igen. Jag har mått så mycket bättre av att inte jobba lika mycket längre. Jag får ju fortfarande ont i bäckenet och ländryggen när jag jobbar, och även när jag städar här hemma. Men eftersom jag jag inte jobbar lika många dagar i veckan så hinner kroppen återhämta sig och jag har inte lika ont längre.
Men jag tror att hon inte kommer att ge mig mer sjukskrivning på halvtid. Men då får ja lösa det på annat vis istället då tills ja har rätt att få HP.
Sen vill ja bara njuta av min graviditet, det är ju inte alltíd man är det ;) Och jag har ju faktiskt än så länge haft en härlig graviditet. Slapp illamående och allt sånt hemskt. Jag har bara fått detta med bäckenet och det har som sagt varit rätt milt på senaste tiden.

Nä nog om detta, nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fräsh för dagen :)

Yster the syster
2010-04-01 @ 09:41:59
URL: http://ranisgarden.blogg.se/

Fy va läskig bild!

Charlotte
2010-04-01 @ 11:02:07
URL: http://[email protected]

Haha tro mig det under är värre ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0