Lördag och det regnar



Godmorgon! Idag regnar det här, var rätt skönt att vakna till det, dock hade/har jag ont i huvudet som få och har mest lust att ligga i sängen och vila hela dagen. Men det går inte för jag ska jobba, 12-16. Bara fyra timmar så inte direkt ett jobbigt pass men känns inte så frästande att jobba med denna huvudvärk. Får hoppas att den försvinner innan dess.
Igår kväll var vi barnvakt åt söta Noel, Sams brors barn. Ett väldigt snällt barn. Han var vaken till strax innan tolv, han hade det lite svårt att somna, men så tyckte Sam att vi skulle ge han välling och efter det så somna han nästan direkt. Jag ser fram emot att se Sam som pappa, han var väldigt bra igår :D
Vi var ju till BM och lyssnade på vår bebis hjärta, jag kunde inte hålla mig för gråt, så fantastiskt att få höra det lilla hjärtat slå så fint! Och efteråt så erkände Sam att det var mer speciellt att höra hjärtat än han trodde innan.
Nu längtar man ännu mer till vi har vårt lilla hjärta här!

Nu ska jag vila mig lite innan jag ska göra mig iordning för jobbet.
Men ha en mysig dag och kväll! Pysss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0