Söndag- inte så slapp

Hallo! Inatt sov jag rätt bra faktiskt, jag stakade upp kuddar på varann så ja kunde ligga högt och då hade ja inte sån hemsk halsbränna, den gick att sova igenom. Men fick ont i nacken. Vaknade klockan 6, gick upp å kissa för första gången på natten, helt otroligt. Sen kunde ja inte somna om fastän ja var supertrött, det killades i kroppen så det var jobbigt. Gick upp å la mig i soffan istället, inget va det på tv.n heller. Låg å slökollade nåt skitprogram å så somnade jag och sov i två timmar ungefär. Tror att det var för att jag hade öppet fönster, svettas ju som en gnu nu, känns som det inte spelar någon roll hur kallt det än är så svettas ja endå.
Sen när Sam klev upp vid elva så blev ja pigg. Så när han drog iväg till jobbet så städade jag här hemma. Så nu är det dammsugat å fint. Ska ta mig en svalkande dusch nu också tänkte jag. Sen klockan fem är vi bortbjuden på middag, skönt att slippa laga mat en dag ;)

Längtar tills imorgon, då ska vi ha en dag på stan :D

Grattis mamma på mors dag!

Ne nu blir det duschen så ja får det gjort :)
Ha en fin söndag! Puuuss!
Anonym
2010-05-30 @ 20:05:18

såg att du frågade om telia max 25 + surf någonstans. skriver från telefonen (använder mitt surf, haha), så jag kan inte logga in å skriva där. hursomhelst kostar det 69 kronor extra med den sämre surfen, men jag tror man kunde ta det för typ 99 istället för 49+69 om man binder 24 månader eller något sånt.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0