Vad händer idag då?

Jaa vad dagen för med sig idag vet jag inte. Vi ska försöka ta oss iväg till våxnäs C snart om Sam lyckas komma upp ur sängen :P Och om det inte börjar regna innan. Sen ska väl han iväg å jobba till fyra men sen sticker han igen, han ska till en vän så jag blir ensam ikväll igen :( Så vet inte alls vad jag ska göra ikväll. 
Bjöd hit en vän men hon skulle ha besök i helgen så hon kunde inte.

Natten inatt fick ja heller inte så mycket sömn. Det är omöjligt att få riktig sömn nu mera. Känns som om jag vill sluta äta över huvudtaget så jag slipper halsbrännan men jag har ju en annan än mig själv att tänka på just nu så jag får allt äta :P

Ja nä nu måste ja hasa Sam ur sängen. Hoppas ni har en fin lördag! 

Leijne
2010-05-29 @ 17:16:15
URL: http://leijne.blogspot.com

Hej! Det är alltid kul när någon lämnar spår efter sig :) Grattis till din graviditet, hoppas allt går bra! Du har en underbar tid framför dig.

Jag är fortfarande tveksam till bilder på tösen på bloggen. Men självklart är tanken att hon kommer synas där också, men småskaligt. Jag vet ju själv att det är roligare att läsa en blogg med bilder. Just nu har jag bara oturen att min dator inte tar emot bilderna när jag försöker lägga in dom. Men jag tänkte ta mig tid någon dag och låna mina föräldrars dator, och då kommer det ett inlägg med bilder. :)

Ta hand om dig och magen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0