Ingen fantasi..

Håå jag vet inte vad jag ska skriva om här.. egentligen har jag inte tid att skriva nu då Mirabelle är väldigt trött å ja måste sova ner henne men får skriva mellan nappinsättningarna :P Idag har det inte hänt så mycket, vi åkte bort till bergvik, in på toys R us och köpte en julklapp till Mirabelles kusin. Sen handlade lite smått på affären och sedan åkte vi hem igen.

Å nu somna skrutt, mitt lilla hjärta! *Kärlek*

Vi har nyss ätit middag också, kyckling och potatisgratäng med limesås *smaskens*
Ser framför mig min bulle till mage, fyy den måste bli mindre..

Jaa vad mer då.. än så länge har jag inte så mycket planerat den här veckan. Imorgon ska jag till bvc och väga Mirabelle sen efter det ska vi nog till öppna förskolan en sväng. Onsdag blir det öppna förskolan igen med föräldragruppen, där ska vi göra hand och fot avtryck, ska bli skoj!
Det är på förmiddagen så vad ska man göra på eftermiddagen tro?
Ska höra med Malin om vi ska ses också *myyys*



Bjuder på en bild på min lilla goding också :D



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0