Bambinos nya napp



Jag fick hem ett paket med nappar från Bambino som Mirabelle ska få testa.
Den 4 november ska jag lämna in en rapport på hur vi tyckte att nappen var, skriver även här på bloggen vad jag tyckte.
Jag hade också tänkt att dela ut nappar till föräldrarna i min föräldragrupp så får de också testa.

Nappen finns i 6 olika motiv:



Lite info om nappen:

Bambinos anatomiska sugnapp har en sköld med mjukt rundad kant som inte skaver mot huden och stora hål som låter luften cirkulera mellan nappen och huden. Ringen gör nappen lätt att greppa och fästa i napphållare. Den låga vikten gör att nappen lättare stannar i munnen.

Har ditt barn testat nappen? Berätta gärna vad du tyckte om den.
Sofie
2010-10-08 @ 20:51:27

Om du inte vill ha nappar så tar mina tjejer gärna emot :) man skulle kunna tro att napparna har egna fötter för dom försvinner ju jämt ;)

Charlotte
2010-10-08 @ 21:13:22
URL: http://lalalottiees.blogg.se/

Det ska du få när vi ses stumpan :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0