Händelselös helg

Hellluuu! Åh det har varit dåligt med bloggning i helgen. Jag har ingen fantasi, måste skärpa mig alltså.
Men det har inte hänt så mycket i helgen. Sam har jobbat, som vanligt :P

Igår gick jag och Mirabelle in till stan, där var det sjuukt mycket folk. Var in till panduro och köpte lite scraping saker till fotoboken/dagboken om graviditeten. Har beställt alla foton som ska vara i den och köpte ett fotoalbum med svarta blanka sidor. Måste dock tillbaka till Panduro imorgon och försöka se om jag kan lämna tillbaka pennan jag köpte, den skulle funka på mörkt papper men den vill sig inte alls på fotopapperet som är svart, och pennan är vit.
Men frågan är om jag kommer få byta den eller inte.
Det ska bli roligt iaf att få pyssla med den boken :)

Jag ser mörka moln längre bort och jag hade tänkt att ta ut skrutt på promenad så måste nog gå nu om vi ska hinna gå en stund innan regnet kommer.

Bjuder på två roliga bilder ja hitta på mobilen:




19 dagar gammal.

Hej hopp!
marie
2010-10-31 @ 15:44:23

haha, det ser ut som hon grimaserar med flit! typ "nu ska jag göra mig till för kameran", häftigt :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0