Hemma hos oss

Jag tänkte att jag skulle visa er hur vi bor. Har visat tidigare i bloggen vår lägenhet, men lite har ju ändrat sig sedan dess.
Allt utom badrummet får ni se då det är väldigt stökigt där inne just nu :P


 

Jaa såhär bor vi då :) Mirabelles hörna i sovrummet kommer att fyllas på mer  och mer. Hon ska få en liten bokhylla där sedan. Det är så litet där inne så det får inte plats så mycket.
marie
2010-11-01 @ 10:47:04

så mysigt ni har det!

Rebecca
2010-11-01 @ 11:18:18
URL: http://beccastina.blogg.se/

hejsan! va roligt att du hittat till mig, jätte fint hem ni har!! :D tänkte bara säga att jag lagt ut två bilder från rul, inte jätte bra men det var dem vi fick med oss hem.



ha en fortsatt trevlig dag :D



// Rebecca

Rebecca
2010-11-01 @ 19:24:09
URL: http://beccastina.blogg.se/

va roligt att du hittar tillbaka då :)



Enligt sköterskan som gjorde rul så trodde hon att det skulle bli en pojke, illa blir det 3 mot 1 här hemma ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0