Ännu en dag

Guh vad dagarna går fort :O Hinner ju knappt med!
Man har massor man tänker att man ska hinna med på en dag och förr så kunde man hinna med allt på en dag men inte i dagens läge. Och jag lär mig aldrig :P

Gårdagen så var vi ju på föräldraträffen. Sam följde med fast var inte så speciellt intresserad men följde med för att jag ville :P
Det var prat om förlossningarna och det tyckte jag var roligt att höra men Sam brydde sig inte om hur deras förlossningar var. Så det tyckte han va ointressant. Förstår väl det :P
Som sagt jag tyckte det var roligt att höra. En hade ungefär lika förlossning som mig.
Mirabelle var näst yngst av alla men hon var störst av alla också ;) Tyckte också att hon faktiskt verkade mer utvecklad än de andra. Liksom hon var mer med. Hon satt och stod upp vilket inte de andra bebisarna ville göra, de låg bara lelös :P
Hon babblade på och skrattade och det gjorde ingen annan bebis. Vissa gav leende men inte så mycket mer.
Så jo jag tyckte faktiskt att det verkade som att Mirran kan lite mer.
Jo det fanns en bebis som var född i maj, hon var så grinig hela tiden så henne fick man ju inte se göra nåt annat. Så hon borde ju va mer utvecklad iaf.

Senare på kvällen gjorde jag en tårta.
Fasen vad jag har bakat den senaste tiden, måste verkligen sluta med det annars så går ja ju upp alla kilon igen :P
Men jag gjorde en vit-choklad tryffel tårta, gjorde en annan tårta förra helgen också :P
Dock ville aldrig tryffeln stelna riktigt så när jag tog bort kanten på formen så sjönk den ihop.
Men den var god iaf.



Idag ska Mirabelle träffa doktorn. Jag vet inte riktigt vad hon ska göra men det är väl att kolla om hon följer efter med ögonen, kolla om hon rör armar och ben riktigt, ger svarsleende.. ja de är iaf några ja vet att doktorn ska kolla.
Sen jobbar Sam stängning idag så Mirabelle och jag ska mor och dotter mysa ikväll :)
Nu ska jag plocka ihop här lite, som jag aldrig hinner göra men nu ska det göras!
Så ha en fin dag ni alla!
Xoxo Mirabelle ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0