Läkarundersökning

Läkarundersökningen gick fin fint. Hon är frisk som en nötkärna sa doktorn.

Mirabelles viktökning:

25/7    4340g
27/7    4090g     -250g
 2/8     4295g    +205g
10/8    4410g    +115g
24/8    4770g    +360g
31/8    5110g    +340g
  7/9    5340g    +230g
21/9    5755g    +415g
29/9    5955g    +200g


Som varje gång vi är på bvc så kissar hon när hon blir naken hehe. Ändå brukar jag vänta med att helt ta bort blöjan för hon kan ju tycka det är skönt att va naken å så kissar hon men hon gör inte det föränn blöjan är borta helt :P

Såg nyss Kungarna av tylösand, ska inte säga så mycket mer än att det är tragiskt :P
Har ju ingen här hemma jag kan diskutera programmet med.

Jaja i förmiddags iaf så städade ja här hemma i massor. Skulle få besök senare och vill inte att det ska va stökigt här hemma. Tyvärr kunde hon inte komma, men jag fick mig en städad lgh. Det är bra att få besök, då städar ja verkligen snabbt som fasen hehe.
Imorgon ska jag träffa Malin och hennes goskrutt. Vi ska till badhuset och fråga lite grejjer ang babysim.
Sen får vi se om vi kanske tar en sväng på stan eller om vi går en sväng och sen hem. Ser var dagen tar oss.
O ja längtar tills på lördag då vi ska åka och kolla på en till bil. Finns de kvar så ska vi bara bestämma oss vilken vi vill ha. Så förhoppningsvis äger vi en bil på lördag *jippi* :D


Och jo vi gjorde ju generations foto när jag och Mirabelle var hemma i norrland.
Fick några smakprov skickade av mor.
Här är en som jag gillar:


(foto: frokenfotograf.se)
Jannice heter hon som tog de fina fotona. Hon var jättego och man kände sig verkligen bekväm och avslappnad med henne. Rekomenderar henne verkligen!

Nu har Mirabelle fått nattmaten, nu hoppas jag att hon sover lääänge, till 7 iaf :D
Jag ska surfa lite till sen blir det sängen. Godnatt!
Marina
2010-09-30 @ 01:50:53
URL: http://marinahamberg.blogspot.com

Åh vilken fin bild! Vad jag saknar er och vad jag längtar tills December då vi (föhoppningsvis) ses!! Pussar och kramar på er!!

Michaela
2010-09-30 @ 11:49:45
URL: http://insidemymind.se

Jättefin bild! =)

sara
2010-09-30 @ 21:28:31
URL: http://lillahjaertat.blogg.se/

hähä förlåååt igen!! :p på söndag ska jag inte svika jag lovar ;) pusspuss

Marielle
2010-10-03 @ 18:44:07
URL: http://maariellee.blogg.se/

Vilken himla fin bild på er! :) Det är många som gillar Fröken Fotograf har jag hört :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0