Sälja klänningen? När?

Jag har liiite svårt att släppa taget på min brudklänning faktiskt. Vet inte riktigt varför, jag har ju ingen användning utav den. Men när jag tänker på att den ska säljas får jag lite ont i magen.
Sedan bröllopet har jag gått och kikat på den då och då. Ikväll så tog ja på mig den lite, ville bara testa den på igen :P Den är så vacker! Otroligt vacker. Och jag kände mig så vacker i den!
Men det är ju så konstigt. Man går och testar klänningar långt innan bröllopet, hittar the one. Sen ser man den inte igen föränn en månad innan. Bara testa å sen lämna den igen. Sen är det dagen D, dagen man längtat efter.
Längtat efter att få gå ned för altaret i den vackra skapelse. Ha den på sig i några timmar och sedan aldrig mer. Det är så plötsligt liksom.
Men det är ju så klart dumt att bara ha den hängandes i en garderob när den kan göra ännu en annan brud vacker (vackrare).

Men när ska man sälja den? När är bäst tid alltså. Och hur mycket har den gått ned i värde?
Sen är jag lite rädd att lämna in den på kem, tänk om den går sönder då? Jag har läst mycket på forum där de har lämnat in klänning på kem å har blivit alldeles förstörd.. För jag antar att man ska kemtvätta den innan den säljs. Jag hade inte köpt en skitig klänning iaf :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0