Resultatet

Jag avfärgade håret igår kväll och det blev ju sisådär bra men med tanke på hur mycket jag har färgat håret under alla dessa år så är det väl inte undra på att det inte går att få bort allt.
Jag fick en nyans i håret lite här och var som jag gillade och ville ha. Dock fanns inte riktigt den färgen på affären men jag tog en snarlig fast mer åt mörkare håller, jag hade ju som inget val.
Men jag är faktiskt rätt nöjd med slutresultatet!
Meen när jag nu ska ta foton på mitt fina hår gör sig inte färgen rättvisa, på bilden ser det mer rött ut än vad det egentligen är.

 

Kul med lite förändring :)
Mamma ska få klippa mig också men det blir ingen större förändring då jag vill ha långt hår på bröllopet, så det blir mest topparna :)

erica
2011-02-25 @ 09:56:34

färgen på håret blev bra

alltid kul med lite nytt. hopps att du o mirabelle har det bra i sundsvall




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0