Off to träning

Jag ska alldeles snart åka iväg och träna, men måste vila magen lite först för jag har precis ätit frukost och det är ju inte så smart att träna nyäten :P
Efter träningen vet jag inte riktigt vad dagen bjuder på, det blir väl hem och äta lunch och sedan en promenad skulle sitta fint i det fina vädret :)

Jag ska leka lite med Mirabelle nu lite och sedan göra mig iordning!


(tagen med webkameran)
anna
2011-01-31 @ 11:40:59
URL: http://mybelovedones.weebly.com

Ja, det var faktiskt bilderna på Mirabelle när hon badade som fick mig att testa att låta Melvin bada så! :) Hehe.. Men jag hade så himla lite vatten, för jag visste inte om han skulle ha ner huvudet o grejer i vattnet, men det hade han inte, så får testa lite mer vatten nästa gång. Hade så himla lite vatten! :D

erica
2011-01-31 @ 15:06:55

söt bild på mirabelle. hoppas att allt är bra med er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0