En dag på stranden

Idag har vi varit och badat Mirabelle och jag i mariebergsskogen.
Det var riktigt varmt och skönt. Mirabelle älskar att vara ute och mysa på filten.
Mirabelle skulle få ta sitt första dopp, dock blev hon nog rädd för vattnet då hon klistrade sig fast på mig, men det gick rätt bra att doppa henne lite i taget då och då. Men efter en liten stund gick vi upp igen, måste ju mjukstarta henne först. Testade en gång till senare men det gick sämre.
Vi får åka dit fler gånger och testa åter igen, till slut lär hon väl mjukna.
Vi har fått lånat en baby-badring av Sams bror Robbin så förhoppningsvis när hon vant sig vid vattnet så kan hon sitta i den.





Jag tog med mig den gamla kameran, vågade inte ta med mig systemkameran då jag är lite rädd att den ska bli stulen. Får ta med den när man är fler så att allt inte lämnas utan uppsikt.

Vi ska kanske åka och bada imorgon också, nästa vecka ska det ju bli dåligt väder igen sägs det så man borde passa på att bada medans man kan.

Erika
2011-07-12 @ 21:08:13
URL: http://djurförsäkring.net

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin sida - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg sida!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0