Baddräkt

Att det ska vara så svårt att hitta en baddräkt. Jag kommer förmodligen aldrig kunna ha bikini igen eftersom jag har så mycket löshud på magen. Så jag har kollat runt lite på nätet och hittar mest bikinis eller baddräkter som visar typ all hud :P
Varför kan de inte göra snygga baddräkter? Nä de ska göra svarta fula tantiga baddräkter. Störigt.
Jag trodde att det blev mera poppis med baddräkt, så jag trodde att HM tex skulle komma med många val men inte då.
Tänkte då på att jag kan ju kolla usa så kunde ja köpa genom Marina. Men de sidor jag hittar på nätet så är de svindyra, typ 1000 kr.
Jag vill inte lägga mer än typ 500kr.
Jag gillar den retro stilen, hittar ni någon så hojta till :)

Emmy- Mamma till Jack och Link
2011-03-31 @ 12:56:29
URL: http://artanimagen.blogg.se/



Håller med! Skitsvårt att hitta en snygg baddräkt o en bikini är ett BIG NO NO ett bra tag om inte för alltid :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0