Frukost

 

Jag tänkte äta frukost nu men tänkte skriva några rader först. Det har ju varit lite dåligt med inlägg de senaste dagarna. Har haft mycket att tänka på, mycket att göra så bloggen har jag inte haft någon lust med.
En liten film fick ni igår iaf ;)
Mirabelle är idag en riktig gladskit, just nu ålar hon snabbt som bara den från hennes lekhörna till vardagsrumsbordet, jag går tillbaka med henne till lekhörnan och poff så är hon här igen, busunge ;D
Just det här med att komma i krypläge är jättesvårt tycker hon, hon har försökt men får liksom inte till det. Hon är ju på golvet jämnt och ålar så chanser att träna på att krypa har hon ju.
Idag ska vi lilla familjen åka till bergvik, jag ska hitta mig en vårjacka, skor och ett par solglasögon ;)
Det har ju varit så varmt de senaste dagarna och att gå runt i vinterjacka då är inte så mysigt.
Vi tänkte äta middagen där också så slipper man stressa hem för Sam jobbar kväll så han börjar fem.
Vad jag och Mirabelle ska hitta på ikväll vet jag inte. Joo jag har faktiskt inte tagit 8 månaders fotot ännu så jag måste göra det och skriva några rader här. Det är ju viktigt!
Jag ska skriva en stor minneslapp så att jag skriver det ikväll.
Nä nu väntar faktiskt mina frukostägg på mig så jag ska äta nu :)
Men vi hörs senare då!!

erica
2011-03-31 @ 09:53:31

hoppas att du hittar någon fin jacka

alltid mysigt att shoppa med familjen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0