Förkyld

Jag har nyss lämnat Mirabelle på dagis. Dax att vakna upp nu å försöka få i mig lite energi.
Imorse vaknade jag med no röst. Men nu har jag en. Men det ska bli intressant om jag får behålla rösten på jobbet idag då jag förmodligen ska prata en massa.
Nåt som jag är glad för är att jag (än) inte blivit snorig. Det skulle ju göra allt värre.
Nu blir det frukost innan jag får huvudvärk ;P
Ha en bra dag!

sandra - när två blir tre
2011-10-28 @ 23:37:01
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

Ja det är ju absolut ett alternativ om jag skulle gå över tiden. Vänder jag mig till min barnmorska om man ska prata om en igångsättning?

Jag har haft mitt i två veckor men det är den senaste veckan som det blossat upp ordentligt.

Ja jag har varit på spec.mvc för prover både i fredags och måndags, två på leverstatusen och en på gallsyran vilket visade ingenting, dom kollade till bebis även och där va allt som det skulle.

sandra - när två blir tre
2011-10-30 @ 13:35:14
URL: http://sandeepistol.blogg.se/

ja jag får ta och göra det :)



Men huvva! krya på dig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0