Helgen

Halloj! Dax för ett inlägg kanske :)
Jag sitter å pluggar på lite om fotografering inför imorgon.

Helgen som gått iaf har jag ju jobbat. Eller jag jobbade torsdag, sen på fredag vakna jag med migrän så jag höll mig hemma. Igår var en rätt okej dag på jobbet men mycket folk. Idag var det dock värre då vi var underbemannade så vi fick inte ens en riktig rast utan en snabb rast på högst 15 min. Fick iaf betald rast. Men man behöver vila och en halvtimme (som är den vanliga rasttiden) är då inte länge men det behöver man.
Trött är jag nu i min kropp. Men är ledig imorgon, jobbar tisdag och ledig onsdag sen jobbar jag tors och fredag igen.
Så ska njuta av mina lediga dagar :)
Imorgon ska jag ju som sagt fotografera. Det är min vän Sofie som ville ha något foto. Jag får ju samtidigt träna så det är ju jätteskoj. Hoppas bara vi får tur med vädret och att jag har lyckats lärt mig lite av kameran iaf för att ta fina bilder :)
Men det ska bli kul!
Sen blir det lunch på bergvik med Emelie och hennes bebis. Tyvärr går Mirabelle på dagis då så jag får åka utan henne :(
Men Sam hämtar henne från dagis å jag skulle tro att jag inte är borta så jättelänge heller :)

Ja nä nu ska jag lägga mig i badkaret å skrubba bort fritöslukten från mig ;P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0