Hemma <3

Dåså då är jag hemma igen. Eller jag har varit hemma i en timme nästan. Jag fick pussa på Mirabelle i 10 minuter, hon fick lägga sig en kvart senare än hon bruka, bara så att vi kunde få mysa lite och jag kunde få natta henne. Dagen har gått.. jag har försökt att inte tänka på Mirabelle så mycket, men det är fredag och familj efter familj med små söta ungar kommer in och då är det svårt att inte tänka på Mirabelle. Så jag hade gråten i halsen mest hela dagen. Men man får ta på sig masken och le ändå.
Jag hade heller ingen matlust idag, åt inte ens hälften av lasagnen jag hade idag trotts att jag var hungrig. Mina fötter och ben är ju inte riktigt van golvet på jobbet heller så de har gjort sjukt ont idag. De sista 3 timmarna var så hemska att jag inte visste hur länge jag skulle kunna gå utan att ramla ihop. Men det gick och nu sitter jag här med värk i vader och fötter. Jag ska nog ta mig ett lugnande bad med lite tända ljus så att jag kan varva ned.
När jag kom hem så blev Mirabelle rädd först när hon hörde att någon kom in, men så fort hon fick se mig så kom hon springandes :D Jag började gråta igen, men inte hon. Hon babblade som aldrig förr :D Goskrutt. Massa pussar och kramar sen försökte jag ge henne flaska, men hon ville inte ha så mycket av den. Så försökte natta henne och det gick rätt bra. Nu sover hon sött. Hjärtat mitt!
Tänk vilken kärlek man har för sina barn.
Nu som sagt ska jag  nog ta mig ett bad. Men borde också äta något. Men kanske ska bada först och sedan äta något och sen blir det sängen. Jag börjar tolv imorgon så Mirabelle och jag får väl iaf ca 4 timmar att busa och umgås på så jag hoppas att det känns lite bättre imorgon.

Får se om jag uppdarerar något imorgon kväll, annars får ni ha en trevlig helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0