Längtar

Sitter här å glor på en film. Ganska tragisk film kanske. Men en tjej i filmen påminner om hur mamma såg ut som tonåring, alltså filmen är skildrad från den tiden ungefär.
Det får mig iaf att längta hem. Såg också en väldigt rolig bild på fb för en stund sedan som är tagen på folkan och det fick mig också att längta hem. Jag saknar min mamma och jag längtar efter henne massor. Så jag ser fram emot att åka upp dit dagen efter julafton.
Jag är ju lite ledsen att jag inte kommer att fira jul hemma i år. Men jag har ju lovat att vi ska fira varannan jul här nere för Mirabelles pappas familj. Jag förstår ju att Mirabelles farmor och farfar också vill fira jul med henne.
Så jag får stå ut. Jag kommer iaf att åka hem till dagen efter jul. Kan tänka att det inte är så mycket folk på tåget då, hoppas jag iaf ;)

Jaja nä jag ska faktiskt ta å göra lasagne nu innan klockan blir för mycket. Vill inte och orkar inte men jag måste göra så att jag har matlådor nu när jag ska jobba eftermiddagar. Tänker inte feta upp mig ännu mer på max mat.
Å imorgon är det ju som sagt min första dag på jobbet igen. Hua.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0