Utbildning?

Jag funderar ju mycket på utbildning. Har inte riktigt veta vad jag vill. Vet väl egentligen inte det nu heller haha men har börjat fundera på en utbildning som kanske känns rätt för mig. Jag måste dock gräva lite mer om det först. Läsa på lite. Det är iaf undersköterska med inritking på barn. Då kan man jobba på tex neonatal, BB och förlossning. Jag vill ju gärna jobba på förlossningen. Men som sagt jag måste forska i det hela först. Det kommer ändå inte hända föränn om typ 2 år skulle ja tro.
:)
Vad tror ni skulle ja passa inom vården?

Emelie
2012-03-08 @ 11:47:48
URL: http://frokentipsar.com

Jag funderade också på att läsa till undersköterska men ska läsa till sjuksyrra ist då dom hellre anställer de på sjukhuset. Ska söka inför hösten, gör de du med. Du kan ju alltid tacka nej men så kanske vi kan plugga tillsammans :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0