Migrän

Uj jag måste ha tabletter hemma för migrän. Igår kväll gick vi å la oss tidigt för jag hade såååå ont i huvudet. Oftast så brukar ja vakna upp med migrän efter en sån huvudvärk och det var inget undantag imorse.
Kände av den först inatt då jag vaknade av ett dunk. Hörde Mirabelle gråta till lite men blev tyst fort men jag halvsprang in och ser att hon ligger på golvet, då har hon ramlat ur sängen. Får lägga tillbaka madrassen nedanför igen ifall hon ramlar ur igen. Iaf så kände jag redan då att migränen var på ingång och sov väldigt dåligt därefter.
Sjukanmälde mig på jobbet och nu känns det bättre.
Känner mig liksom bara öm i huvudet :S
Sen har jag fyjäkla ont bak i svanken, kan knappt gå rakt utan att det gör riktigt ont.
Förstår inte vad jag har gjort för att få så. Hoppas det går över snart.
Nu ska jag snart gå och hämta Mirabelle som jag hoppas har lekt av sig så att vi kan mysa :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0