Mirabelles kalas!

Hej! Long time no see! Jag lever :P
Har bara haft fullt upp och sen tagit det lugnt på kvällen så har inte ens tänkt på bloggen.
Imorgon ska vi ha kalas här hemma för Mirabelle <3 Hon fyller ju inte år föränn den 25e men vi ville fira henne på en helg då oftast folk är ledig så det blev denna helgen. Det ska bli så roligt! Få pynta fint här hemma, se alla barnen leka.
Jag har bakat för fullt här idag, har så mycket gosaker nu som förmodligen inte kommer att gå åt :P Men vill ha lite fler olika sorter att bjuda på.
Vi ska även grilla till kvällen, vi och några ur Sams familj.
Det är tråkigt att inte min familj kan vara med :( Nästa sommar kanske.
Nu ska vi strax krypa ned i sängen, ska upp senast 9 imorgon för har en del att göra. Ska göra tårta, hämta den beställda tårtan och pynta. Mirabelle ska badas och få på sig sin "tingeling" klänning (inte disney orginal dock men det spelar ingen roll).
Jag ska ta bilder imorgon och ska visa er!
 
Och jo jag har blivit medlem på instagram, ni med smartphones ladda ned den appen. Så kan ni följa mig där, visar någon bild då och då där. Lottie350 heter jag :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0