Bara 8 timmar tills vi åker

Nu är det bara 8 timmar kvar tills vi åker ned till gbg. Sen blir det att vänta där några timmar innan vi bär oss av till turkiet!

Vi städar och packar här hemma, måste tänka på att inte lämna sopor som stackars svärmor skulle få springa med om vi glömde. Jag har vattnat blommorna på balkongen. Ska byta zippes bur också.

Sen måste ja och Sam duscha, sen ska vi åka och handla, äta middag på Ikea och tanka bilen. Sen är det nog att bära hemåt och packa bilen.
Jag vet inte om jag kommer att uppdatera bloggen något under resan. Förhoppningsvis kan jag det då det ska finnas trådlöst nätverk i lobbyn. Det märks :) Håll utkik ;)
Ha det bra här hemma i sverige :D

Michaela - En blivande trebarnsmor ♥
2012-06-14 @ 14:59:38

Fy så härligt! =) Ha en helt underbar resa! Kramar från oss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0