Jävla skit också

Alltså nu har jag 2 st abonemang.. suuuurt.
Dagen jag satt på Rangy och kollade loggade jag in på Mina sidor på Telia, där hade jag INGEN bindningstid. Jag angav på rangy att jag ville ha mitt gamla nummer och där säger den till om jag har bindningstid kvar på nummret vilket den inte gjorde. Det gjorde det dock för typ ett år sedan då jag hittade rangy så jag litade på det och skapade då ett nytt abonemang. Men nu står jag där med långnäsa. Jag får ett sms att överflytt nekas då jag fortfarande har bindningstid på telia. Så nu har jag två abonemang :((( Jag har fan inte råd med det.
Jävla telia som krånglar.
Jag har skickat mail dit men de lär inte hjälpa mig. Så jag har satt ut en annons på blocket, se om det är någon som vill ta över abonemanget och få mobilen på köpet. Så får hoppas att det går.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0