Sovrummet

Häromdagen hade vi lite vårstädning. Jag hade bestämt att vi skulle gå igenom och städa förrådet som var så fullt att vi knappt kom in. Två timmar tog det. Vi bestämde att vi skulle ta ner vagnen och sängen på en gång även om det är långt kvar tills lillebror kommer. Men vagnen ska tvättas så en vacker dag kan jag pyssla med den och spjälsängen ska ju också göras iordning men som sängkläder gör ja inte föränn tidigast efter v 30. Man vill ju gärna göra iordning sängen men sängkläderna måste ju tvättas strax innan bebis kommer. Han ska få sig en klädplats också men vet dock inte vart ännu.
Vi passade på att möblera om lite i sovrummet så allt står på sin plats redan. Jag har tänkt att köpa lite fina korgar till skötbordet eftersom det nu står i sovrummet så vill jag att det ska se fint ut ;) tror jag ska sy ett litet draperi under skötbordet så man kan ha blöjförvaring där under utan att det syns. Mycket pyssel och det är roligt :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0