Varning för vidrig bild

Jag blir så himla less på min tå, jag måste skriva av mig!!
Den är så himla vidrig, blir aldrig bättre. Varar heeeela tiden, mina strumpor blir blöta av det. Sängkläderna är förstörda. Det luktar vidrigt, jag känner lukten hela tiden. Det gör ont i den, den gör så att det gör ont i hela foten.
I december fick jag hem brev från kirurgen där det stod att jag skulle få en op tid inom 6-8 veckor, nu har det gått mer än 8 veckor och ingen tid har jag fått. Ska jag behöva gå med den här onda tån länge till plus att sen när väl op är gjord så tar det ca 3 månader innan det är läkt och jag får inte bada under den här tiden.
Nä imorgon ska jag försöka få tag på läkaren jag hade på vc så får han ringa kirurgen och försöka få en tid. Han får väl säga att jag är gravid och kan inte gå med det här! Det påverkar ju jobbet också! Jag blir så förbannad. Skittå!
 
Äckelbild på min vidriga tå, bilden är klickbar om du inte är äckelmagad;
 
Erica
2013-02-26 @ 20:55:37

Förstår att du är trött på din onda tå. Hoppas att du får en tid för op snart. Kram

Marina
2013-02-26 @ 21:49:33

Herregud att dom inte kan göra nåt åt det där, eller att du får gå till fotvården och få den behandlad antingen före eller efter operationen. Stackare! Och ju större bebisen blir, ju sämre lär det ju säkert bli! :(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0