Min födelsedag!

Ojoj nu fyller man år igen, hela 26 år! Kan man inte fylla år vart annat år när man blir äldre hihi.
Idag jobbar jag 11.30-15.30, inte så länge men oj vad hungrig jag kommer att bli. Jobbade 3 timmar igår och blev superhungrig på den tiden. Ändå åt jag en rejäl frukost och hade med mig vindruvor som jag små åt på hela tiden. Men nog överlever man ;) m ska vara med farmor under tiden för Sam jobbar stängning och vi hinner inte byta av varann. Så vi är ensamma ikväll :/ lär väl bli en tidig kväll skulle jag tro, trött som man är nu för tiden ;) sen jobbar jag stängning imorgon sen ledig nån dag :) få se vad man hittar på då.

Anna
2013-01-27 @ 18:54:34
URL: http://www.annaahh.bloggplatsen.se

Grattis :))

Svar: Tack :)
Charlotte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0