Hemma igen

Nu är man hemma igen efter en veckas semester.
Jag känner mig faktiskt lite nere, har inte längtat hem ett dugg under semestern. Har ju haft alla jag behöver nära mig. Och vi har haft det så bra! Ville stanna några dagar till. Samtidigt som jag vet att jag inte kan va borta så mycket längre till pga graviditeten.
Men jag var ändå inte redo att åka hem. Jag saknar alla. Men vi ses förhoppningsvis väldigt snart igen!
 
Veckan har bestått av väldigt mycket promenerande. Och det har känts haha. Jag tycker att det känns som att förlossningen närmar sig. Är så nyfiken på om nåt har hänt med tappen då slemproppen släppt en liten del. Barnmorskan imorgon så får väl se om hon kanske gör en undersökning. Men det är säkert längre kvar än vad jag vill tro.
 
Idag är jag trött. Märks att jag inte tagit järnet på en vecka. Får ta en ikväll.
Tvätt står på schemat men jag har ännu inte orkat ta itu med det. Men har hela dagen på mig. Som tur är verkar inte Mirabelle vara uttråkad så jag kanske kan ha gott samvete även om vi är inne.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0