Saknar

Jag har liksom ingen lust att blogga. Jag saknar mamma å mina syskon. Veckan räckte inte för mig känner jag. Jag har känt mig nere sedan vi kom tillbaka hem. Varje gång jag varit hemma å sen lämnar min familj så är det som ett gammalt sår rivs upp och börjar blöda, sen börjar det läka och blir till en skorpa som aldrig läker helt. Man vänjer sig aldrig. Sen tror jag att det är annorlunda nu när jag snart kommer att få vara med om något stort i mitt liv igen och jag har inte min familj här.
Sen jobbar Sam mycket igen och är sällan ledig så saknar honom också. Men han är snart ledig igen.

Ja jag är i en känslomässig period just nu så därför bloggar ja inte, gör inte så mycket alls. Men idag ska vi ta oss ut och försöka cykla lite. Mirabelle fick ju en cykel av mamma och Krister när hon fyllde år så vi måste ut och träna :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0