Bara åka iväg

Idag när jag satt i bilen kände ja att jag bara ville köra vidare och åka hem till mamma. Tänk om jag bara kunde göra så. Jag saknar mamma och jag vill så gärna åka till henne. Bara packa ned barnen i bilen och åka upp.
Det är inte såå långt att åka men pengarna finns inte nu. Å ja vet inte hur det skulle gå att köra själv med två barn.
 
 
Diana | mamma till Simon och Elias <3
2013-09-28 @ 19:25:16
URL: http://missde.blogg.se

(råkade komma åt skicka knappen mitt i allt så förra kommentaren som blev anonym var jag.) Tycker det är jätte viktigt att barnen får känna att de kan visa sina känslor och inte behöver stänga dem inom sig. Och hur ska de annars veta att det är okej att visa dem om vi vuxna gör det motsatta hela tiden. Det är i alla fall vad jag tror. :) Så du är i alla fall inte ensam om att känna den där frustrationen och ha det där dåliga samvetet. Treårs trotsen är en intensiv tid och vi gör så gott vi kan! (: Grattis till lilleman också! Vilken liten sötnos! Antar att ni har en stolt storasyster där hemma? (:




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0