Inskolning

Idag var det första dagen på Eliams inskolning. Det gick bra! Han lekte och brydde sig inte ett dugg om mig. Jag försökte hålla mig undan så gott jag kunde. Men han ramlade en gång och blev ledsen och kom till mig direkt. Sen innan de skulle iväg och äta lunch så gick vi hem. 

Så imorgon kör vi förhoppningsvis dag två och de tyckte att jag kunde gå hem en sväng då. Men Eliam blev värre med sin hosta på eftermiddagen idag, var till läkaren med honom och fick medicin. Så jag hoppas det är okej imorgon eftersom vi bara har den här veckan på oss att inskola. Sen är det ju en massa röda dagar och så innan han börjar med två inskolningsdagar till och sen börjar han den 12e. Håll tummarna! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0