kläder

Jag har ett tag nu försökt fått tag på begagnade kläder till Eliam i storlek 74. Tyvärr tycker jag allt är för dyrt, 30-40 kr plagget och ibland mer. Inte priser som jag tycker att begagnat ska ha. Har försökt fått tag på paket på tradera för bra pris men än dera blir de högre än jag kan betala för eller så innehåller de inte riktigt det jag är ute efter. Jag behöver alltså bodys, byxor och pyamaser. Men många av dessa paket har mest tröjor och ytterkläder. Det behöver jag inte. Tycker det är jobbigt med tröja på bebis, de åker alltid upp när man håller i.
Tyvärr har vi väldigt dåligt ställt nu så nytt kan vi inte riktigt köpa nu. Och snart behöver han den här storleken så måste försöka få tag på nåt till bra pris.
 
Sara
2014-02-15 @ 21:02:09

Åh va synd att jag inte sparat knappt nåt från den storleken från Milio annars skulle du fått!

Svar: Tack ändå gulle! <3
Charlotte




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0