Segt

Något segt på inläggssidan. 
Innan mirabelles halloween disco så stressade jag som tusan. Fråga mig inte varför. Mitt hjärta var helt i obalans så jag blev helslut. Så efter den helgen bestämde jag mig för att ta det lugnt under en vecka. Så jag har verkligen försökt att inte stressa. Tror jag har lyckats :) så därför har jag låtit bloggen vara. 

Självklart måste jag ju berätta att Eliam tog sina första riktiga steg idag! (1nov) Det tar sig :D snart hoppas jag att han går! Det är ju inte långt kvar tills han börjar på dagis och då vill jag att han ska gå. Vi får träna träna träna :) 

Mirabelle är hos farmor nu under helgen också. Hon ville gärna åka dit. Men jag saknar henne massor såklart! Längtar tills på måndag då jag ska hämta hem henne :D 

På måndag öppnar ansökningen på komvux också. Så nervös! Det är snart dags, hoppas jag kommer in! Det blir spännande. 

Nä nu måste jag sova. Så godnatt :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0