Höstblåsor?

I förrgår kväll fick Eliam feber och dagen efter hittade jag några små prickar på fötterna, ljumsken och ovanför snoppen. Funderade på vad det kunde vara och frågade runt. Alla trodde höstblåsor. Natten till idag var hemsk. Eliam grinade hela natten. Kunde inte sova riktigt. Jag klev upp med mirabelle, gjorde henne iordning och sedan väckte jag Sam och han fick gå med henne till dagis. Under tiden gick vi och la oss igen. Vi somnade tillslut och sov om vartannat till klockan blev ett. Då kände både jag och eliam oss pigga. Prickarna hade ökat, fortfarande små, över benen och magen och upp till bröstet. Och under blöjan hade det ökat till ännu fler. Nu hoppas jag på att han slipper få blåsor. Vet inte om han har fått i munnen men jag tror iaf att han hade ont i halsen inatt då han inte ville äta. 

Han verkar mycket bättre nu under dagen så jag hoppas att han kan sova inatt. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0